Är det Onsdag eller Torsdag?

Har skit ont i min lunga tror jag, vet inte om det är den som gör ont men det känns som det:(. Det gör skit ont att andas men jag orkar inte gå och kolla vad det är:P.
Min syster säger att det kan vara stress men jag vet inte jag får se om det gör ont imorgon med:). har haft ont där i 3 dagar tror jag att det blir:P.
Men sen så har jag typ ont vid hjärtat med jag har ingen aning asså:P. Det typ hugger där ibland men jag har ingen aning om vad det kan vara jag gissar bara:).
Måste ju egentligen kolla vad det kan vara men jag får orka med det imorgon kanske :P.
Jag undrar vad det är för dag egentligen är det Torsdag eller Onsdag jag har ingen koll alls är helt borta asså hahahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0