Inga smaklökar kvar

Nu har jag precis lagat mat till pappa men nu väntar jag bara på att han ska komma hem och äta lite go mat:D.
Jag gjorde spagetti och köttfärsås, hoppas det smakar:D. Elin fick hjälpa till att smaksätta maten för jag har typ inga smaklökar xD.
Inge bra det:(.
Medans maten gjordes så gjorde Elin robotdansen!! :D:D:D
Men jag nu sitter vi i vardagsrummet och kollar lite på fejjan;). INte för att det finns jätte intressanta saker men något händer i alla fall:D.
Förut när jag var hemma hos Elin så bjöd hon på kaffe i jordgubbsglas det var inga fel det tycker jag :D

Kommentarer
Postat av: research paper

It is nice that someone still performs robot dances.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0