Min dag!

Jaha idag så har jag varit med Björn:)
Vi har egentligen inte gjort så mycket men vi var hos mig och han höll mig sällskap när jag plockade in mina kläder i min garderob:). Sen så lade vi oss i sängen och Björn somnade han var så trött så han fick sova lite och medans han sov så spelade jag lite på mobilen:).
Men tillslut fick han inte sova mer för att då skulle han aldrig kunna komma i säng inatt:P.
Så vi åkte hem till Björn och han åt lite och sedan slog han på lite kaffe:D. det är såå gött tycker jag äntligen fick man lite riktigt kaffe. Och vi lyssnade på lite musik och bara satt därinne i hans vardagsrum och bara lyssna det är så gött så:D. Men sen vart det att kolla på Bonde söker fru :)

Kommentarer
Postat av: Elins moster, Emma

Vem är det på bilden?

2011-11-12 @ 08:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0