Fint väder, lagt bud på tradera

Åh det är så underbart gött ute nu asså! :D.
Har egentligen lusten att bara sitta ute och sola lite men så varmt är det inte så att man kan sitta ute i bikini och sola och få lite färg :(.
Men vädret är i alla fall på bättrings vägar:D Vilket är väldigt POSITIVT!

Men idag blire att kanske dra till boda borg med syrran och älsklingen, annars ska vi ut i skogen och grilla lite med mamma och hennes kille som är här på besök:).
Och det är inge fel det heller, då blire att grilla likte korv och bara sitta där och ta det lugnt och njuta av det fina vädret som vi har idag:D.

Just det har varit inne på tradera idag och lagt bud på lite saker!
Hittade två par as snygga skor och ett smink sett plus så hittade jag an as snygg väska och det är ju inga problem men nu ska jag bara se till att jag får sakerna som jag vill ha :D.
Kommer att lägga ut bilder på sakerna som jag har vunnit om jag ens har den turen:). Vi får hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0