Hoppar på syrran!

Sitter hemma just nu var hemma hos Felicia och drack lite kaffe och fixade mig:). Sen när jag kom hem til mamma så hoppade jag på syrran som är här och söv över hos mamma :D. Emelie vart ju inte så glad, men det var väldigt rooligt :D!
Senare runt 10 tänkte jag åka till min syster Evee och hälsa på henne och käka lite med henne :).
Sen vid 12:30 ska jag mot skolan och ha en lektion och sedan åka hem igen men det är ju lugnt det;).
Efter jag har varit i skolan tänkte jag åka hem och försöka få tag på Elin och fråga om vi skulle ringa till en klinik och fråga lite frågor:).
Sen så kanske jag ska göra en greeeej, vilket man kan kalla heeemligt! :D:D
HAHAH
Allt är hemligt nu förtiden det lär ju vara lite nyfikenhet bland er?!;) Jag vet att vissa är jätte nyfikna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0