Kallt som faan!

Sitter hemma hos lilla Edvin nu och dricker vaniljte :D. Det blev man bjuden på eftersom det så kallt ute nu, det är 12,6 minus ute nu:O.
Vem vill gå i detta väder?
Hoppas pappa kan hämta mig så att jag slipper gå i det kalla vädret..... Inget jag väljer frivilligt!

Idag så har jag varit med Björn och sen så gick jag hem och då så var det en kompis hemma hos mig och det är heeeeeeemligt om vem det var ;).
men sen skulle den hemliga hem och då gick jag hem till Felicia och drack litte kaffö!
Sen så följde jag med till Ica med Elin och då köpte jag etyt anteckningsblock och ett rutblock :). Sen så skyndade vi oss hem till Elin och drack te :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0