Klar med spruutan!

Sitter i skolan nu då och har tagit spruta mot livmorderhalscancer, vet ej hur det stavas men det får se ut så:).
Det gjorde inte ett dugg ont även om det är många som har sagt att det ska göra ont. Men vissa kanske är mer känslig än vad vissa andra är jag har ju väldigt hög smärtgräns så det kanske var därför jag inte fick ont:).
Men ska snart hem, men måste vänta i 50 minuter eftersom bussen går klockan 10:48.

Det blir att jobbamed matten hemma, ååh vad skönt fick dra hgem istället för att vänta i typ två timmar på att man ska ha lektion:P
Så jag kommer hem vid klockan 12:00 ungefär:P.

Men nu ska jag sluta, ska nog inte sitta vid datorn när de andra har lektion och inte jag det kanske är lite orättvist;)
HAHHA

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0