Långsam dag!

Idag så har jag varit uppe enda sen klockan 8:00 och det sjukaste är att jag började klockan 11:30, men mamma och Emelie skulle komma hem då vid klockan 8:00:).
När de kom hem så satte mamma på lite kaffe och ordnade lite smörgåsar åt mig och Emelie:P. Även Elin kom hem till mig vid klockan 8:00 och hon fick frukost och kaffe och sen efter det blev det en cigg med Elin och syrran ♥

Sen fixade vi oss i alla fall jag och Elin eftersom syrran söv för att hon hade jobbat natt;).
Efter det så gick vi hem till Elin och hon böt om därefter gick vi till bussen och åkte mot Örebro eller ja det gjorde jag i alla fall hon skulle till vårdcentralen:).

Kom till skolan och hade en lektion sen var det bara att åka hem igen..... Men så kan det vara!
men kom hem och fick mat direkt och efter det blev det att hamna i matkoma och sedan vila lite och räkna matte men det gick ju inte så bra eftersom jag inte fatta nååågot av det jag skulle gör :(.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0