Besök av Matilda + bäbis!

Har haft besök av Matilda och hennes lilla bäbis:D.
Gosig hon är jag matade henne och kunde inte låta bli henne man blir hlt galen när man är med Matildas lilla underbara söta bäbis:P.

Men nu är jag ensam hemma och ska snart fixa lite kläder som jag ska ha på mig imorgon när jag ska till skolan, vet ju inte än vad jag ska ha på mig:P.Jag fixar det en dag innan för att jag ska hem till mamma idag och sova hos henne så slipper jag ta med mig hela garderoben hem till henne:).
Imorgon ska jag upp ungefär klockan 06:00 eftersom jag ska med bussen som går klockan 07:00, inget jag är van vid men jag gick upp runt klockan 07:00 idag så jag kommer väll att komma upp imorgon:).

Tror jag i alla fall...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0