Efter träning med Malin och Elin

Nu har jag precis tränat med Elin och Malin!

Malin har tränat som fan hon har fått en riktig träning:D. Men det har jag med och imorgon ska vi iväg igen detta går ju bra ju fan vad nöjd jag är nu!!!! Jag har blivit en personlig tränare åt Malin och jag pushar henne tills hon mår illa!!
Nu så har jag precis dryckit ett rått ägg och Malin försöker men hon kommer bara upp till munnen med glaset och ingenting händer och sen så ställer hon ner det igen och fnittrar lite och säger guuh vad äckligt!
HAHHAHA gud vad roligt det är att kolla på :D:D
Men jag sitter och kollar på och dricker kaffe och väntar på att hon ska bli klar med sitt ägg vi får se ska vi räkna med kanske 20 minuter till?;)
Nu ska jag dra och vara social med henne:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0