Örebro med Malin

Nu ligger jag i Malins säng och vi ska snart röra oss mot Örebro och hon ska kolla tuttarna och jag ska på möte sen så ska vi kolla lite på stan jag ska kolla efter en ny piercing och sedan gå in på monkey och handla upp resten av mitt presentkort där :P. Och sen kanske jag ska träffa mitt ex om han nu svarar han kanske fortfarande sover det vet jag ju inte men jag kan ju inte träffa honom förens efter 15:00 så han har sin tid att vakna jag har inte bråttom annars kommer jag att ringa och väcka honom :). Hehe kul det kommer att bli då. Men idag så gick jag upp 09:00 och vart klar på 15 minuter tyvärr så har jag ingen bild på det har har på mig idag men det är bara för att jag inte hann med det för att Malin skulle hem och fixa sig hon bor ju typ vid bussen :). Men visar kanske en bild sen på vad jag har på mig. Och idag vet jag inte hur det blir med träningen för att jag har ont i hela kroppen typ och jag måste vila den någon dag för att jag har ju inte vilat något än :(. Men vi får se hur det blir med träningen sen :). Jag hoppas det bli något men jag är inte säker ännu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0