Pluggande på G!

Det kanske inte var så värt att åka in till skolan idag tror jag för att jag hade ju bara en lektion;). Men imorgon har jag så igen men efter det blire möte och sedan ska jag möta min syster vid skolan och sen dra mot stan med henne:P.
Det ska bli kul och idag ska hon slänga lite kläder och då kan ju jag ta dem ;). Hon har ju så mycket snyggt så det gör inte mig något att ajg tar över hennes kläder:D
Haha, men nu ska jag typ kolla lite på TV och sen kanske plugga lite med har ju lite saker att göra nu ligger ju ''efter'' kan man säga men det är inte så mycket det är ju bara en termin som jag har missat så det kan ju inte vara så mycket :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0