Skriver en bok

Jag har fortfarande inte rökt något:D:D. Jag tycker att jag är väldigt duktig.

Men nu ska jag berätta för er att jag håller på att skriva en bok och jag hoppas den blir bra och jag vet inte direkt när den blir klar men jag har kommit en bit eftersom jag vet vad jag ska skriva:).
Det kommer nog att ta ett tag innan den är helt klar, jag kommer inte att berätta för er vad det handlar om.
Men ja det var det jag kunde berätta om min såkallade ''bok'' ;).

Ehm idag spå har jag inte gjort så mycket, jag har typ suttit hemma och kollaty på två stycken filmer i alla fall på morgonen :).
Jag kollade på Lady och Lufsen 2 och sedan Lejon kungen 3 :D. HHAHAH
Älskar filmerna asså så nu vet jag inte vad det blir för film sen då, jag hittar nog en film. Men ja efter jag hade kollat på de filmerna så gick jag till Matilda och träffade hennes söta bäbis och giosade och busa med henne lite sen så var jag tvungen att gå hem eftersom jag skulle bjuda Björn på kaffe.
Men ja sen så har jag inte gjort så mycket jag har typ suttit vid TV:n och nu så har jag precis skrivit i min bok lite:).

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hejsan svejsan !! Det ska bli intressant och läsa den

Kram

2012-01-17 @ 22:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0