Skrivit ut mig från skolan!

Det blev inge Örebro idag det blev att träna istället och jag har tränat röven som fan:D:D. Om jag håller på såhär kommer jag få en snygg kropp till sommaren och världens goaste röv :D.
As nice!
Men idag har jag tränat armar, ben, mage, rygg och rumpan!
Och nu hoppas jag att det blir ett bra resultat till sommaren annars så blir jag inte glad för jag tränar stenhårt!
Just det jag har skrivit av mig från skolan nu så det bli ingen skola förens till hösten så d har jag mer tid att träna och få en snygg kropp och kanske ska jag jobba utomlands till sommaren och jag hoppas att det blir något :D.
Jag skulle ju egentligen försöka att hoppa in på Styllist programet men det är ju försent nu lixom de börjar ju på andra terminen i 1:an så jag kände nästan på mig att det inte skule bli något med det men nu är det bara att sluta röka så! :P.
Ja vi får se hur det går med det jag har ju inga pengar att handla cigg för så ja då är det bara att slta röööka :D:D
Då blir syrran glad hon tjatar på mig som fan oc nu får hon sin vilja igenom;).
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sitta där ett tag fyfan nu ska det bli en riktig go dusch jag ska ta fredagsduschen och då är det mer att använda;).
Hehe
puss
Ps. Ny piercing som är lite mindre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0