tacos med familjen!

Som ni såg så har jag klippt lugg :).
jag vart väldigt nööjd :D. Men idag vad händer idag? Har ingen aning eller jo jag ska äta tacos med min familj men det var ju en sak. Men jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen jo när jag har gjort klart dtt inlägg ska jag måla naglarna :D.
Det blir svarta naglar, det är den bästa ''färgen'' kan man nog säga det passar till allt :P.
Just det jag kan ju berätta lite om igår när jag var i skolan.
Igår hade vi praktiskt i slutet och då tvätta Ebba mitt hår och sen skulle hon föna volym på mig :D. Det vart super bra tycker jag. Sen så tvätta vi mitt löshår och jag lovar det behövdes so vanligt xD.
men det vart suuuper mjukt och luktar as gött och det tycker jag är skit bra :D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0