Trångt på bussen?!

Sitter i bussen nu och har precis druckit upp min kaffe och det är typ suuuper trångt på bussen:O. Folk får stå och trängas som fan, men de skickar ingen extra buss till det? :S.
Tycker de borde göra de för att det är jätte trångt och inget är direkt privat när det är såhär trångt!!
Men men, de kanske inte vill bjuda på lite bensin? kan man nog säga..
Men längtar tills jag kommer hem jag ska typ fixa min garderob så att jag kan få in mina kläder för att jag får inte plats med mina kläder i mitt rum och det är inte så fint att ha kläder liggandes på golvet direkt!? :(. Men hoppas det blir bra med garderoben då:).
Men nu ska jag bege mig ska typ sooova!
Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0