TV hela dagen?! Vad händer?

Nu får jag ta och ge mig med att slöa med min blogg... :( Men jag är så himla trött om dagarna och gör ju inte så mycket nu så det finns ju inte direkt något att skriva om:(.
Men som idag så har jag varit inne hela dagen fast Elin var ju här på kaffe så och sen vart det lite mat med henne och pappa:D.
Men sen skulle hon hem och fixa lite saker och då vart jag ju ensam så jag har suttit hemma och inte gjort mycket alls..
Jo jag har kollat på Paranomal Activity (tokyo night) med syrran och hon hoppade till ett antal gånger :D:D Det var roligt att kolla på!
Sen har jag kollar på några serier, sen blev det bara att slöa lite i soffan och nu ska jag kolla på Lilla sjöjungfrun med syrran och till det blire två smörgåsar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0