Kryper ner i söffan nu!

Nu blir det nog att sova lite för att jag ska kunna komma upp imorgon:). Jag vill ju inte sova bort hela dagen imorgon för att det är faktiskt skönt att gå upp tidigt för att man hinner med mer om dagen då :P.
Men jag ska ju åka till Örebro imorgon igen!
Jag ska in och träffa Tim, vi träffades idag men det var inte så länge vi träffades vi snackade lite bara och sen var jag och Malin tvugna att åka med bussen:(.
Så jag sa till honom att jag kunde komma in till Örebro imorgon med så att vi kan träffas lite längre men det är inte mycket tid det heller för att vi ska typ bara ses i 2 timmar så det blir inte så mycket imorgon heller:).
Så sen lir dedt att åka hem efter 2 timmar och träna när man kommer hem:D. Äntligen får jag träna, fick ''skuldkänslor'' över att jag inte träna idag och det är ju inte bra :(. Hahaha fan vad töntigt att jag får det!!! xD
Sen fick jag hjälpa min syster med ljudet för att hon skulle kolla på film på min dator och ljudet var inte som det skulle tydligen... Hon kan inte så mycket :P.
men nu ska jag krypa ner i soffan för att Evee och Pau lånar min säng eftersom jag har en dubbelsäng:).
Godnatt och söv gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0