Dag 2

Ja som jag har sagt till er ska jag sluta röka och igår var det den första dagen och jag tror jag bröt ihop fy vad hemskt det var men jag klarade första dagen och nu är det bara resten av dagarna :P
Men som sagt så ska jag sluta röka för att jag inte har några pengar längre:(.

Men vad ska jag göra om dagarna egentligen det har jag faktiskt inte en aning om! jag måste ju ha något att göra om dagarna för att jag kommer typ vara helt trög om jag inte har det:O. Men visst jag tränar och försöker göra lite mer men det finns inte så mycket!
Ja precis vaknat och fått i mig lite frukost, en nu ska jag bara luta mig bakåt och ta et lugt ett tag:).

Kommentarer
Postat av: anonym

vad har du för size på dom där bomberna? ;$

2012-01-16 @ 12:56:26
Postat av: ...

2012-01-31 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0