Med sötmalin

Sorry att jag inte skrev något igår men jag hade en gammal vän på besök så då vart man upptagen med att vara social och kolla på filmer :D.

men idag så har jag varit med Malin hela dagen jag kom till henne och väckte henne runt 10:00 så att hon skulle komma upp;). hahah
När jag kom så följde alla hennes djur efter mig och lade sig i hennes säng så hon fick lite sängkalas :D. Haha mysigt det var men jag kunde inte vara med på bilden som jag tog eftersom sängen var ganska upptagen av djur och en Malin:D. Men sen när issen gick kunde jag lägga mig i sängen och jag tror att vi låg och dampa as länge med varandra fett kul att vara med gosmalin♥
men hon var lite förbannad idag med för att en som hon skrfev med fatta inget och då menar jag verkligen inget, för att hon sa nej hela tiden och han typ men har du något annat då?
Herregud det går inte att förklara xD

Men sen så vart det att panta lite och köpa lite gött tills ikväll för att jag ska nog sova hos henne inatt så vi ska kolla på film och grejer:).
Men innan vi ska mysa så har vi tränat i ungefär 3 timmar och de var inge fel vi fick lite hjälp av folk som tränade där och då vart allt helt plötsligt bättre och lättare :D.
Men inorgon kommer vi ha världens träningsvärk men imorgon ska vi vila och sen på Söndag så blire nog träning igen :D.
As gött att träna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0