Yes, nu blev det av!

Så nu har jag äntigen gjort det jag har viljat göra jätte länge:D:D. Jag har piercat smilie nu och det gjorde inte så ont faktiskt men jag råkade typ köra upp den i läppe först så att det började blöda och göra lite ont.
Men sen gjorde jag rätt och det gjorde inte ett dugg ont och det visste jag ju att det inte skulle göra men det kändes lite i läppen som inte var så skönt:(.
Men nu är det bra!

Jag skulle egentligen pierca septum men det gjorde dessvärre ont:(. Så jag struntade i att pierca mig där och böt ställe till ett ställe jag också ville ha:). Men jag kan inte pierca mig där nu för att där har min syster och hon har smilie med så jag va tvungen att välja ett ställe.
Men nu kan jag pierca meduza men det blir inte än på ett tag jag måste ya dey lugnt med piercingar eftersom om jag har gjort det engång så måste jag fortsätta och jag ska inte göra det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0